Atgal į Atgal į

Spalio – gruodžio mėn. Kaune, Alytuje, Šiauliuose, Klaipėdoje ir Vilniuje vyko Globos centrų vadovo pristatymo dirbtuvės.

Vilniaus
2024.12.16

📍Spalio – gruodžio mėn. Kaune, Alytuje, Šiauliuose, Klaipėdoje ir Vilniuje vyko Globos centrų vadovo pristatymo dirbtuvės, kuriose iš viso dalyvavo 82 globos centrų vadovai / veiklų koordinatoriai ir kiti globos centro specialistai.

📒Dirbtuvių tikslas – supažindinti su kuriamu globos centrų komandų pagalbos įrankiu – Globos centrų vadovu, išsigryninti jo taikymo galimybes bei surinkti gerąsias patirtis ir pastebėjimus, siekiant aukščiausios kokybės darbo įrankio sukūrimo.

🖋️Dirbtuvių metu dalyviai dirbo grupėse, diskutavo, ieškojo „už ir „prieš“ argumentų, dalinosi patirtimi ir teikė pastebėjimus, siekiant sukurti praktikoje naudojamą ir darbuotojų lūkesčius atitinkantį Globos centrų vadovą.

👏Globos centrų darbuotojai ne tik aktyviai įsitraukė į procesą, bet ir dalijosi savo mintimis bei patirtimi, džiaugdamiesi galimybe naudotis naujuoju įrankiu. Vieno susitikimo metu nuskambėjo mintis: „Geras mokytojas net ir iš blogo vadovėlio gali daug išmokyti.“ Ši įžvalga leido suprasti, kad, nors metodinė priemonė yra nepaprastai svarbi, lygiai tiek pat reikšminga yra ir kolegos, mentoriaus, atsakomybė – padėti greičiau ir sklandžiau suprasti bei įvaldyti sistemą.

, kuriose iš viso dalyvavo 82 globos centrų vadovai / veiklų koordinatoriai ir kiti globos centro specialistai.

📒Dirbtuvių tikslas – supažindinti su kuriamu globos centrų komandų pagalbos įrankiu – Globos centrų vadovu, išsigryninti jo taikymo galimybes bei surinkti gerąsias patirtis ir pastebėjimus, siekiant aukščiausios kokybės darbo įrankio sukūrimo.

🖋️Dirbtuvių metu dalyviai dirbo grupėse, diskutavo, ieškojo „už ir „prieš“ argumentų, dalinosi patirtimi ir teikė pastebėjimus, siekiant sukurti praktikoje naudojamą ir darbuotojų lūkesčius atitinkantį Globos centrų vadovą.

👏Globos centrų darbuotojai ne tik aktyviai įsitraukė į procesą, bet ir dalijosi savo mintimis bei patirtimi, džiaugdamiesi galimybe naudotis naujuoju įrankiu. Vieno susitikimo metu nuskambėjo mintis: „Geras mokytojas net ir iš blogo vadovėlio gali daug išmokyti.“ Ši įžvalga leido suprasti, kad, nors metodinė priemonė yra nepaprastai svarbi, lygiai tiek pat reikšminga yra ir kolegos, mentoriaus, atsakomybė – padėti greičiau ir sklandžiau suprasti bei įvaldyti sistemą.