Spalio – gruodžio mėn. Kaune, Alytuje, Šiauliuose, Klaipėdoje ir Vilniuje vyko Globos centrų vadovo pristatymo dirbtuvės.
Spalio – gruodžio mėn. Kaune, Alytuje, Šiauliuose, Klaipėdoje ir Vilniuje vyko Globos centrų vadovo pristatymo dirbtuvės, kuriose iš viso dalyvavo 82 globos centrų vadovai / veiklų koordinatoriai ir kiti globos centro specialistai.
Dirbtuvių tikslas – supažindinti su kuriamu globos centrų komandų pagalbos įrankiu – Globos centrų vadovu, išsigryninti jo taikymo galimybes bei surinkti gerąsias patirtis ir pastebėjimus, siekiant aukščiausios kokybės darbo įrankio sukūrimo.
Dirbtuvių metu dalyviai dirbo grupėse, diskutavo, ieškojo „už ir „prieš“ argumentų, dalinosi patirtimi ir teikė pastebėjimus, siekiant sukurti praktikoje naudojamą ir darbuotojų lūkesčius atitinkantį Globos centrų vadovą.
Globos centrų darbuotojai ne tik aktyviai įsitraukė į procesą, bet ir dalijosi savo mintimis bei patirtimi, džiaugdamiesi galimybe naudotis naujuoju įrankiu. Vieno susitikimo metu nuskambėjo mintis: „Geras mokytojas net ir iš blogo vadovėlio gali daug išmokyti.“ Ši įžvalga leido suprasti, kad, nors metodinė priemonė yra nepaprastai svarbi, lygiai tiek pat reikšminga yra ir kolegos, mentoriaus, atsakomybė – padėti greičiau ir sklandžiau suprasti bei įvaldyti sistemą.
, kuriose iš viso dalyvavo 82 globos centrų vadovai / veiklų koordinatoriai ir kiti globos centro specialistai.
Dirbtuvių tikslas – supažindinti su kuriamu globos centrų komandų pagalbos įrankiu – Globos centrų vadovu, išsigryninti jo taikymo galimybes bei surinkti gerąsias patirtis ir pastebėjimus, siekiant aukščiausios kokybės darbo įrankio sukūrimo.
Dirbtuvių metu dalyviai dirbo grupėse, diskutavo, ieškojo „už ir „prieš“ argumentų, dalinosi patirtimi ir teikė pastebėjimus, siekiant sukurti praktikoje naudojamą ir darbuotojų lūkesčius atitinkantį Globos centrų vadovą.
Globos centrų darbuotojai ne tik aktyviai įsitraukė į procesą, bet ir dalijosi savo mintimis bei patirtimi, džiaugdamiesi galimybe naudotis naujuoju įrankiu. Vieno susitikimo metu nuskambėjo mintis: „Geras mokytojas net ir iš blogo vadovėlio gali daug išmokyti.“ Ši įžvalga leido suprasti, kad, nors metodinė priemonė yra nepaprastai svarbi, lygiai tiek pat reikšminga yra ir kolegos, mentoriaus, atsakomybė – padėti greičiau ir sklandžiau suprasti bei įvaldyti sistemą.